Παράλληλα με τα ηλεκτρικά οχήματα, η Opel δημιούργησε στο Russelsheim ένα τεχνικό κέντρο για τη συντήρηση μπαταριών υψηλής τάσης. Η εγκατάσταση, που δημιουργήθηκε πριν από δέκα χρόνια για το Ampera, έχει εκσυγχρονιστεί σημαντικά, καθώς το κέντρο τώρα ελέγχει και, αν χρειαστεί, επισκευάζει μπαταρίες όλων των μοντέλων που βασίζονται στην πλατφόρμα eCMP (μέχρι τώρα τα Opel Corsa-e, Mokka-e), καθώς και τα Combo-e, Vivaro-e και Zafira-e Life.
Έως το τέλος του έτους, η Opel θα έχει στους δρόμους εννέα ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ θα προσφέρει μια ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο έως το 2024. Όλοι οι εργαζόμενοι είναι εξειδικευμένοι στην ηλεκτρική ενέργεια και έχουν λάβει εκπαίδευση στην υψηλή τάση (πιστοποίηση επιπέδου 5). Οι τεχνικοί στο κέντρο μπαταριών αναλαμβάνουν περιπτώσεις, τις οποίες οι επισκευαστές από όλη την Ευρώπη δεν είναι σε θέση να διαχειριστούν.
Πέρυσι, ο αριθμός ανήλθε σε περίπου 100 βλάβες (σε οχήματα ηλικίας έως και δέκα ετών), που αφορούσαν είτε τη μονάδα ελέγχου είτε -στη χειρότερη περίπτωση- μια κυψέλη μπαταρίας. Η μπαταρία φτάνει στο Russelsheim σε στεγανοποιημένη συσκευασία, η οποία ανοίγεται από τους ειδικούς στην υψηλή τάση. Η ελαττωματική κυψέλη αντικαθίσταται και ολόκληρη η μπαταρία επιστρέφει στον πελάτη.
Σε περίπτωση σοβαρότερης ζημιάς, όπως έπειτα από σύγκρουση, ένας ικανός αριθμός από ανακατασκευασμένες μπαταρίες είναι πάντα διαθέσιμος στο Russelsheim για αντικατάσταση.