Στη δημιουργία μιας εκστρατείας ενημέρωσης με την ονομασία #SkepsouAllios και με κεντρικό μήνυμα «Ένα καλύτερο αύριο ξεκινά από σήμερα», για τη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης προς όφελος του πλανήτη προχώρησε η Ευρωπαϊκή Πίστη.
Σε ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Πίστη δηλώνει ότι αποτελεί τη μοναδική ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που έχει ενστερνιστεί πλήρως, από τις αρχές του έτους, την Οδηγία της Ε.Ε. για την κατάργηση των πλαστικών, συντάσσοντας ένα ετήσιο στρατηγικό πλάνο με στόχο την ενημέρωση του κοινού για τα προβλήματα που προκαλεί η χρήση πλαστικού στο περιβάλλον.
Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Plastic Oceans, 380 εκατομμύρια τόνοι πλαστικών απορριμμάτων παράγονται ετησίως, εκ των οποίων τα 8 εκατομμύρια καταλήγουν στις θάλασσές μας.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη άρχισε την καμπάνια #SkepsouAllios με τον διαμοιρασμό ενός ερωτηματολογίου σε δείγμα 526 ατόμων, προκειμένου να υπάρξει σαφής καταγραφή των όσων τελικά γνωρίζουμε ή δεν γνωρίζουμε για το πλαστικό και τη χρήση του. Έχοντας ως οδηγό τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου, διαμόρφωσε πλήθος δράσεων επικοινωνίας προς το κοινό, τους εργαζoμένους και το δίκτυο πωλήσεων της.
Συγκεκριμένα, έχει προχωρήσει στον σχεδιασμό ενεργειών όπως προβολή σε επιλεγμένες στάσεις λεωφορείων με έξυπνα δημιουργικά, τα οποία προτρέπουν τους πολίτες να σκεφτούν αλλιώς, ραδιοφωνικές αναφορές οι οποίες θα συμβουλεύουν το κοινό να αλλάξει μικρές καθημερινές του συνήθειες, προβολή στα κοινωνικά δίκτυα, animated videos και ηλεκτρονικά έντυπα με χρήσιμες συμβουλές για τη μείωση και την ανακύκλωση του πλαστικού, αλλά και branding σε όλο το κτίριο των κεντρικών της γραφείων.
Επιπρόσθετα, συμβολικά και θέλοντας να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση, η εταιρεία άρχισε τις ενέργειές της, μοιράζοντας στους εργαζομένους και στους συνεργάτες της είδη πολλαπλών χρήσεων, όπως μπουκάλια θερμός, ποτήρια και υφασμάτινες τσάντες, τα οποία σχεδίασε αποκλειστικά για την Ευρωπαϊκή Πίστη ο ταλαντούχος fashion designer Μάρκελλος Πολυδώρου.
Η εκστρατεία #SkepsouAllios θα κορυφωθεί με τη συμμετοχή της εταιρείας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μείωσης Αποβλήτων (European Week of Waste Reduction) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 20 έως 28 Νοεμβρίου 2021 και αναμένεται να έχει μεγάλη επίδραση, όχι μόνο στους πολίτες της χώρας μας, αλλά σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ο προϊστάμενος Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της Εταιρίας Κώστας Χαλκιώτης δήλωσε σχετικά: «Για την Ευρωπαϊκή Πίστη η αφομοίωση μιας εταιρικής κουλτούρας φιλικής προς το περιβάλλον αποτελεί όχι μόνο στρατηγικό στόχο της Εταιρίας, αλλά πρόθεση και υποχρέωσή της. Σε αυτό το πλαίσιο κινείται και η εκστρατεία #SkepsouAllios, καθώς μέσα από τις ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν προσβλέπουμε σε μια μαζική ενημέρωση του κοινού για τη βλάβη που προκαλεί η απρόσκοπτη χρήση πλαστικού στο περιβάλλον, ενώ παράλληλα είμαστε αισιόδοξοι πως μέσω του παραδείγματός μας θα προτρέψουμε όσο το δυνατόν περισσότερους συμπολίτες μας να αλλάξουν μικρές καθημερινές συνήθειες, προς μια πιο οικολογική κατεύθυνση».