Τη στρατηγική που θα ακολουθήσει για τις μπαταρίες και τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030 παρουσίασε η Volkswagen. Ο «τεχνολογικός χάρτης» που δόθηκε στη δημοσιότητα εστιάζει στη μείωση της πολυπλοκότητας και του κόστους της μπαταρίας, προκειμένου το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να καταστεί πιο ελκυστικό και ρεαλιστικό για όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
Μόνο στην Ευρώπη έως το τέλος της δεκαετίας θα έχουν δημιουργηθεί έξι μεγα-εργοστάσια συνολικής παραγωγικής ικανότητας 240 GWh. Τα δύο πρώτα θα λειτουργούν στη Σουηδία και τη Γερμανία, 40 GWh το καθένα. Στο πρώτο θα κατασκευάζονται μπαταρίες για τα premium μοντέλα, το δεύτερο θα παράγει μπαταρίες για πιο μαζικά μοντέλα από το 2025. Και τα δύο θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρισμό από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
Το νέο ενιαίο μπλοκ μπαταρίας θα προσφέρει τεράστια εξοικονόμηση κόστους. Έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2023 και έως το 2030 θα έχει εγκατασταθεί στο 80% όλων των ηλεκτρικών οχημάτων του γκρουπ. Στόχος είναι η σταδιακή μείωση του κόστους της μπαταρίας έως και κατά 50%.
Επίσης σχεδιάζεται σημαντική επέκταση του δημόσιου δικτύου γρήγορης φόρτισης (ταχυφόρτιση) με επένδυση περίπου 400 εκατομμυρίων ευρώ και λειτουργία περίπου 18.000 δημόσιων σημείων ταχυφόρτισης μόνο στην Ευρώπη έως το 2025.