Με τον Τούρκο ομόλογό του Χακάν Φιντάν συναντήθηκε νωρίτερα σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης, στο περιθώριο της άτυπης συνόδου υπουργών Εξωτερικών του ΝΑΤΟ, η οποία διεξάγεται στην Αττάλεια.
Στη διάρκεια της συνάντησης των δύο υπουργών συζητήθηκαν θέματα προετοιμασίας του επόμενου Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας – Τουρκίας.
Τις επόμενες μέρες θα υπάρξουν ανακοινώσεις σχετικά με την ημερομηνία διεξαγωγής Πολιτικού Διαλόγου, Θετικής Ατζέντας και Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας.
Δήλωση Υπουργού Εξωτερικών, Γιώργου Γεραπετρίτη, κατά την άφιξή του στην άτυπη Σύνοδο των Υπουργών Εξωτερικών των κρατών μελών του ΝΑΤΟ (Αττάλεια, 15.05.2025)
🔗 https://t.co/ApOqcDXjCG pic.twitter.com/zdjV33vut3
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) May 15, 2025





