ΗΠΑ: Περίπου 1.350 υπαλλήλους και διπλωμάτες απολύει το State Department

Περίπου 1.350 διπλωμάτες και δημόσιους υπαλλήλους απολύει το State Department, βάσει του σχεδίου αναδιοργάνωσης που έθεσε σε εφαρμογή η κυβέρνηση Τραμπ.

Όπως μεταδίδει το πρακτορείο Associated Press, που επικαλείται ανώτερο αξιωματούχο του υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ, το State Department προχωρά στην αποστολή ειδοποιήσεων για απόλυση σε 1.107 υπαλλήλους και 246 διπλωματικούς υπαλλήλους που έχουν αναλάβει καθήκοντα εντός των Ηνωμένων Πολιτειών.

Οι διπλωμάτες που θα λάβουν ειδοποίηση απόλυσης θα τεθούν αμέσως σε διαθεσιμότητα για 120 ημέρες, μετά την οποία θα χάσουν επίσημα τη θέση τους, σύμφωνα με εσωτερική ανακοίνωση που έλαβε το Associated Press.

Από την άλλη πλευρά, οι υπάλληλοι που θα λάβουν ειδοποίηση απόλυσης θα τεθούν σε διαθεσιμότητα για 60 ημέρες.

Η ανακοίνωση

«Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσής του… το υπουργείο προχωρά σε εξορθολογισμό των εγχώριων λειτουργιών του, προκειμένου να επικεντρωθεί στις διπλωματικές προτεραιότητες» αναφέρει αρχικά η ανακοίνωση και συνεχίζει: «Η μείωση του προσωπικού έχει σχεδιαστεί προσεκτικά, ώστε να επηρεάσει μη βασικές λειτουργίες, διπλές ή περιττές θέσεις, καθώς και θέσεις όπου μπορεί να επιτευχθεί σημαντική αύξηση της αποδοτικότητας μέσω της συγκέντρωσης ή της ενοποίησης λειτουργιών και αρμοδιοτήτων».