Η Procter & Gamble ανακοίνωσε τα πιο πρόσφατα επιτεύγματα της εταιρείας σχετικά με τα υλικά συσκευασίας που ενθαρρύνουν την κυκλική οικονομία στην Ευρώπη. Τα αποτελέσματα αυτά εντάσσονται στο πλαίσιο των στόχων της εταιρείας Αmbition 2030, που περιλαμβάνουν, ανάμεσα σε άλλα, τη μείωση της χρήσης πρωτογενούς πλαστικού στις συσκευασίες κατά 50% και την επίτευξη 100% ανακυκλώσιμων ή επαναχρησιμοποιούμενων συσκευασιών έως το 2030.
Σε πλήρη ευθυγράμμιση με το ευρωπαϊκό σχέδιο πράσινης ανάκαμψης και τη φιλοδοξία μετάβασης σε μια πιο κυκλική οικονομία, η P&G ήταν η πρώτη εταιρεία ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) που εντάχθηκε στην πρωτοβουλία RecyClass, μια διαδικασία πιστοποίησης που συμβάλλει στην προσπάθεια να γίνουν οι πλαστικές συσκευασίες μέρος της κυκλικής οικονομίας, με δυνατότητα ιχνηλάτησης των υλικών σε όλο το μήκος της παραγωγικής και καταναλωτικής αλυσίδας.
Τα προϊόντα ξυρίσματος Gillette και Venus της P&G κινούνται με αλματώδη βήματα για την εξάλειψη 545 τόνων πλαστικού μέσα σε ένα έτος μέσω της μετάβασης σε ανακυκλώσιμες χάρτινες συσκευασίες, ενώ τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences και Aussie κυκλοφόρησαν σε μεγάλη κλίμακα με μια νέα επαναχρησιμοποιούμενη φιάλη από 100% αλουμίνιο, μαζί με ανακυκλώσιμη σακούλα αναπλήρωσης προϊόντος, η οποία κατασκευάζεται με 60% λιγότερο πλαστικό.