Ψηφίστηκε από την Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την Αστική Κινητικότητα και Μικροκινητικότητα. Επί της αρχής του νομοσχεδίου ψήφισαν: υπέρ η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ και το Κίνημα Αλλαγής, κατά το ΚΚΕ και το ΜέΡΑ25, ενώ «παρών» δήλωσε η Ελληνική Λύση.
Επί του συνόλου, υπέρ ψήφισαν η ΝΔ και το Κίνημα Αλλαγής, κατά ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και το ΜέΡΑ25, και «παρών» η Ελληνική Λύση. Επί της τροπολογίας για την προμήθεια συσκευών απολύμανσης του αέρα στα οχήματα των αστικών συγκοινωνιών υπέρ ψήφισε η ΝΔ, ενώ «παρών» δήλωσαν τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Πριν από την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο αρμόδιος υπουργός έφερε νομοτεχνικές βελτιώσεις που προβλέπουν την υποχρεωτική χρήση κράνους από αναβάτες οχημάτων μικροκινητικότητας, καθώς και την αύξηση σε πέντε, των μαθημάτων πρακτικής εκπαίδευσης για την ισοδυναμία διπλώματος αυτοκινήτου με δίπλωμα δικύκλου έως 125 κ.εκ.
Όπως είπε ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, οι αλλαγές αυτές έγιναν μετά τη συζήτηση που προηγήθηκε στη Βουλή. Σημειώνεται ότι η πρώτη εισαχθείσα ρύθμιση προέβλεπε σύσταση για τη χρήση κράνους για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα, ενώ τώρα προβλέπει την υποχρέωση χρήσης του κράνους, εξαιρουμένων των ηλεκτρικών αμαξιδίων των ΑμεΑ. Η δεύτερη εισαχθείσα ρύθμιση προέβλεπε (πλέον της κατοχής διπλώματος Β επί έξι έτη και ηλικία άνω των 27 ετών) την υποχρεωτική πρακτική εκπαίδευση τριών μαθημάτων, ενώ τώρα προβλέπει πέντε μαθήματα.